PILATES – Teljes program kezdőknek DVD

Szerezd meg a legújabb DVD-met, amellyel:

  • legyőzöd a lustaságot, és könnyen ráveszed magad a rendszeres tornára
  • centikkel vékonyabb lesz a derekad, csípőd, combod, és laposabb a hasad
  • alkalmanként 20-25 perc tornával is eredményt érsz el
  • a mindennapjaid részévé teszed a testmozgást
  • visszakapod az erőd és energiád
  • elmúlik a hátfájásod, rugalmasabb és könnyedebb leszel
> Kérem a DVD-t!

DVD_cover


Mit találsz ezen a DVD-n?

Végig tornázok veled 20 percet vagy 1 órát, minden alkalommal!

Teljes átmozgatás, vagy rövidebb blokkok

  • Bemelegítő nyújtó gyakorlatok
    Már önmagában ezt is elég végig csinálnod, amikor el vagy gémberedve, és felfrissülsz.
  • Teljes testet átmozgató gyakorlatsor
    Lapos has, kerek popsi, formás combok… Mindent érezni fogsz utána 🙂
  • Gyakorlatok a hát egészségéért
    15 perc háterősítés és -nyújtás.
    Erre van szükséged, ha sokat görnyedsz, és szebb testartásra vágysz!
  • Levezető nyújtás
    Ami az elején kimaradt, azt itt pótóljuk, így lesz teljes a program.

Nézz bele!

> Kérem a DVD-t!


Kinek való – és kinek nem?

Neked való, ha

  • rájöttél, hogy most kell odafigyelned magadra, és nem akarod hogy elhatalmasodjon rajtad a lustaság
  • szeretnél energikus anyuka lenni, aki jó példát mutat a gyermekeinek
  • terveztek babát, és fel akarsz készülni a babavárás időszakára fizikailag is
  • egész nap ülsz a monitor előtt, és a hátad már nem bírja
  • olyan sportot keresel, amiben nem az ugrálásé a főszerep

Várj még vele, ha

  • gerincsérved van

    A gerincsérv megelőzésére és rehabilitációjára jó a pilates, de nem minden gyakorlat.
    Ebben a DVD-ben több olyan is szerepel (gördülések, előre hajlások…), ami most neked nem lenne a legjobb.

  • még bírod az ugrálást, futást dinamikusabb edzéseket, és a világ minden kincséért sem mondanál le róla
  • más kizáró okot nem tudok 🙂

A programot úgy állítottam össze, hogy ha teljesen kezdő vagy, akkor is néhány alkalom után sikerélménnyel tornázd végig.

Az erősítő gyakorlatoktól újra érzed az erőt Magadban, a nyújtás pedig ellazít egy hosszú fárasztó nap után.

A 60 perces gyakorlatsor teljes egészében is végezhető, de ha alkalmanként csak egy blokkot csinálsz meg, akkor is látványos és érezhető a változás a testedben.

Hetente 2-3 alkalommal végezve a gyakorlatsort 1 hónap múlva átváltozik a tested, energikusabb leszel és kiegyensúlyozottabb.

Mit mondanak, akik már pilateseznek a DVD-vel?

“Kedves Zsuzsi, anyukám ma elhozta a DVD-det. Nagyon tetszik, szeretettel gratulálok hozzá!!
Én fitness edző, és többek között gerinctréner is vagyok, és nagyon sokat tanultam a DVD-dból 🙂
Már várom a folytatást! 🙂
Sok puszi!”
Judit
“Szia Zsuzsa!
A pilates edzés terv amit összeállítottál fantasztikus! Végre egy edzésterv ami után nem megy el a kedvem de érzem, hogy formál és erősít.
Köszönet érte!”
Ági
“Szia Zsuzsi!
Csak szeretném megköszönni a DVD-t és gratulálni hozzá, nagyon szuper lett! Még a férjemre is sikerült átragasztanom a lelkesedésem és együtt próbáltuk ki. Persze már a felénél remegtünk mint a kocsonya 😀
De utána ugyanazt a kellemes fáradtságot éreztem mint az órákon.
Szóval köszi a lehetőséget és további sikereket kívánok! :-)”
Ildi

.

Kérj egy DVD-t Te is!